Opakowania wielokrotnego użytku dla e-commerce RePack

Gdy sprzedaż wysyłkowa rośnie jak szalona, koncepcja opakowań wielokrotnego użytku nabiera sensu. Przed nami epoka cyrkularna i cyrkularne wyzwania, a branża opakowań do e-commerce to łakomy kąsek dla innowacyjnych rozwiązań. Każdy sukces, to zysk dla firmy i środowiska, a o to przecież chodzi.

Rozwiązania cyrkularne w gospodarce zrównoważonej

Opakowania wielokrotnego użytku dla e-commerce RePack

Opakowania wielokrotnego użytku dla e-commerce RePack

Olbrzymia masa paczek podróżujących każdego dnia do klientów, to efekt dynamicznego rozwoju branży e-commerce i zakupów w internecie, bez tego coraz trudniej przychodzi nam wyobrazić sobie handel, teraz i w najbliższej przyszłości. W konsekwencji powstają góry odpadów po opakowaniach z papieru, tektury i plastiku, które tylko w części wracają do recyklingu, co i tak w efekcie podnosi jedynie niekorzystny bilans emisji CO2. Na ratunek przychodzi dobrze znana koncepcja opakowań wielokrotnego użytku, które raz wyprodukowane mogą pełnić swoją misję zgodnie z nazwą, wielokrotnie.

Rozwiązania cyrkularne w gospodarce zrównoważonej RePack

Rozwiązania cyrkularne w gospodarce zrównoważonej RePack

Fińska firma RePack jest pionierem obiegu zamkniętego w opakowaniach dla handlu internetowego, przechodząc długą drogę od koncepcji do lidera w branży. Sprawdzony w praktyce system RePack, został starannie zaprojektowany po wielostronnych analizach zrównoważonego rozwoju, cyklu życia, dobrego designu i wygody użytkowników. Wielokrotnie nagradzany za wzornictwo i zrównoważone rozwiązania system RePack potwierdza, że nawet tworzywa sztuczne mogą być ekologicznie dobrym pomysłem, jeśli będą odpowiednio długo eksploatowane i poprawnie utylizowane.

Analiza śladu węglowego opakowań wielokrotnego użytku w porównaniu do opakowań jednorazowego użytku praktycznie nie pozostawia nam wyboru, ponowne wykorzystanie pozytywnie wpływa na środowisko, redukując emisję CO2 nawet o 80%, eliminując przy okazji odpady. W koncepcji RePack wytrzymała folia polipropylenowa wygrywa nawet z papierem i tekturą, jej wytrzymałość i odporność na zmienne warunki w transporcie oraz niska waga i gabaryty opakowań, potwierdzają słuszność wyboru. Łatwo zadbać o ich właściwy stan, wygląd i higienę.

Oferta opakowań wielokrotnego użytku RePack

Oferta opakowań wielokrotnego użytku RePack wyznacza trendy w zakupach przez internet przygotowując nas do gospodarki zrównoważonej

Permanentna etykieta zwrotna ułatwia bezpłatne dla klienta odsyłanie wykorzystanych opakowań do jednostki centralnej RePack lub marki globalnej, jak na przykład Decathlon. Ten system sprawdza się również przy zwrotach towaru, zyskując przychylność klientów wygodą i prostotą obsługi. RePack jest doskonałym czynnikiem napędzającym lojalność zorientowaną na cel, powracający klienci generują średnio 40% przychodów sklepów internetowych, więc lojalność ma kluczowe znaczenie.

RePack zapewnia alternatywę dla opakowań jednorazowego użytku dzięki systemowi ponownego użycia i zwrotu

RePack zapewnia alternatywę dla opakowań jednorazowego użytku dzięki systemowi ponownego użycia i zwrotu

Przez lata działaności RePack dopracował starannie wszystkie elementy składowe systemu opakowań wielokrotnego użytku, od samych opakowań po model biznesowy, infrastrukturę danych, modele współpracy i wszelkie związane z tym usługi. Jest niekwestionowanym liderem branży z dużym doświadczeniem i autorytetem w dziedzinie opakowań, transportu i odpadów. Firma RePack doczekała się naśladowców na całym świecie, co postrzega raczej jako pochlebstwo, świadectwo innowacyjności i wpływu na całą branżę. Oferta RePack wyznacza trendy w zakupach przez internet na najbliższe lata, przygotowując nas do gospodarki zrównoważonej i wejścia w erę opakowań o obiegu zamkniętym.

Opakowania cyrkularne w gospodarce zrównoważonej

Opakowania cyrkularne w gospodarce zrównoważonej RePack.

Masz uwagi. Napisz do nas :)

Zgłoś swój eko biznes. Napisz do nas